El Crit De La Natura

El Crit De La Natura

dissabte, 6 de març del 2010

SI US PLAU NO TALLEU ELS ARBRES !

SI US PLAU NO TALLEU ELS ARBRES ! Encara que sigui petita, me’ls estimo molt. Cada dia passo per davant del Restaurant de la Riera i allà hi ha molts arbres. En aquells arbres hi tinc molts records i m’agradaria que en un futur encara estiguessin i si tinc fills algun dia m’agradaria també que estiguessin i si els talleu jo no els podré tornar a veure mai més. A més els arbres ens donen oxigen igual que les plantes. M’estimo molt aquest paisatge NO L’ESPATLLEU.

Celine Drevet. 10 anys.

2 comentaris:

  1. Malauradament, les nostres administracions i els nostres enginyers de camins sembla que només sàpiguen fer infraestructures desmesurades i totalment agressives amb el territori, fragmentant la nostra natura cada dia més.
    Així estarà contenta la Cambra de Comerç de Girona, que aplaudeix MAT's i desdoblaments viaris a dojo.

    Us suggereixo que contacteu amb l'Antoni Puigverd, periodista que escriu al Punt i a la Vanguardia, en alguna ocasió s'ha pronunciat contra les variants desproporcionades que s'han fet a l'Empordà.

    ResponElimina
  2. També podeu provar de contactar amb l'Elsa Peretti
    http://www.elsaperettifound.org/

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.